2 aylık bebeğim kolik:((

0

Soru

merhaba arkadaşlar 2 aylık bir bebeğim var ve gazdan dolayı sürekli huysuz uykusuz (bende tabii) ne yaptıysam olmadı doktorumuza göre 1-2 ayımız kalmış. etkili bir çözüm bilen var mı? ben depresyona girmek üzereyim. benimle aynı durumda olan yada bu dönem

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor