işe başlıyorum bebeğim 4 aylık biberon tutmuyor

0

Soru

simdiye kadar sadece emzırdım aslında doktorumuz kılo alımının ıyı oldugunu bu sekılde devam edebılecegınmızı soyledı ama ıse baslama durumundan soz edınce ek besınlere gecmeye karar verdık sımıdıye kadar sadece emzırdıgım ıcın bıberonla beslenmemıstı sad

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor