dikişli doğum (epizyotomi) sonrası aile hayatı :)

0

Soru

merhaba arkadaşlar.ben 4o küsur gün önce dikişli epiduralli normal (aslında Anormal:) bir doğum yaptım.40ımızı çıkardık ve ben herşeyin eskisi gibi olacağını ,olabileceğini umdum ne yazık ki öyle olmadı.:) kendimi bir bakire gibi hissediyorum:) !!!! gü

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor