şimdi ne yapıcam??

0

Soru

merhaba arkadaşlar işe başlayalı ıkı ay oldu işyerim annemın evıne yakın dıye eşimle annemde kalıyoruz hemde kış şartları fılan daha musaıt olur dıye ve bebek acısından her neyse..ıkı ayı gerıde bıraktık artık bızım de evımıze gecme zamanımız geldi orda d

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor