Hemoroid olan var mı sezeryan sonrası

0

Soru

KIZLAR BEN SEZERYANLA DOĞUM YAPTIM 3 AY OLDU AMA HAYATTA HİÇ ÖYLE BİR ŞEYLE KARŞILAŞMADIM TA Kİ GEÇEN AYA KADAR KABIZLIK DA VAR DOKTORA GİTTİM FİTİL VERDİ KULLANDIM İYİ GELDİ AMA YİNE 1 AY SONRA BAŞLADI BEBEĞİMİ EMZİRİYORUM ACABA KABIZLIK ONDAN MI ?ŞU ANA

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor