kızlar normal doğum yaptım...

0

Soru

aralık 4 te doğuracaktım aralık 1 de gece yarısı 03:45 te doğum yaptım.gece 12 de sancım geldi yarımsaatte bir gelmeye başladı sonra 15 dk. düştü. eşim doğum sancısı değildir dedi.(kaç kere doğurduysa :) ) neyse hemen duş aldım sonra 5 dk. düştü giyindim

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor