arkadaşlar acaba 2. çocuk için erken mi? çok kararsızım yardımcı olurmusunuz ?

0

Soru

arkadaşlar öncelikle belirteyim 4 yaşını doldurmak üzere olan bir kızım var. seneye anaokuluna gidecek. biz eşimin görevinden dolayı doğudayız bir surelığıne. 2. çocuk için kimileri henüz erken diyor. kimileri de tam zamanı. kararsızım. bebek sevmeyi çok

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor