7 aylıkoğlum var ama hala adet olmadım

0

Soru

1 mayıs 2010 da normal doğum yaptım. doğumum problemli olmuştu.rahim içinde parça kalmıştı.lohusalığım 40 günden fazla sürdü yaklaşık 2 ay kadar.son 10 -15 gün lekelnme şeklindeydi.daha sonra hiç adet görmedim. şu an oğlum 7 aylık.ilk doğumumda 5. ayda ad

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor