normal doğum sonrası dikişler

0

Soru

nrmal doğum yapalı 37 gün oldu.6 tane dikişim vardi.kesik iyileşirken hiçbir problemim olmadı.ağrı şişlik olmadı.kesilen yer ne durumda diye kontrol edeyim dedim sanki kesik aynen duruyor hiç dikilmemiş gibi.acaba ben mi yanılıyorum.dikşler açılsaydı ya d

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor