Bebeğimle kaliteli zaman geçirmek istiyorum

0

Soru

Arkadaşlar benim 9 aylık bir oğlum var.alah hepimizinkini bağışlasın.malum kış ayındayız ben onu en ufak sıcaklık görsem dışarı çakartıyorum parka götürüyorum gezdiriyorum çok neşeleniyor.ama taş çatlasın haftanın 2 günü diğer 5 gün hava kötü oluyor ve ev

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor