sezeryan sonrası....

0

Soru

selam kızlar sezeryanla dogum yaptım 25 gun once....vajına tamızlıgınde maalesef jılet kullanyorum ve dogumdan sonra bır baktım kesık yerımın uzerınede tuyler cıkmıs....sımdı ben o tuylerı nasıl temızlerım....suan degılde kırkımız cıktıktan sonra tabı....

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor