normal dogum istiyordum :(

0

Soru

merhaba arkadaslar bende kısaca kendı dogum hıkayemı yazayım 40 haftam dolmustu ve hastaneye kontrole gıtmıstım ogun acıklık vs varsa dogum yapacaktım sansıma ogunden oncekı gun saat bası sancılarım gelıyordu hastaneye gıttıgımde 15 dk bır sancı gelıy

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor