doğum yapınca bitmiyormuş,içimde doku kalmış:(((

0

Soru

merhaba arkadaşlar.21 gün önce sezaryenle doğum yaptım,hiç bir sıkıntım yoktu,1 haftanın sonunda istediğim gibi hareket edebiliyordum.18. güne kadar.gece birden aşırı derecede kanamam başladı ancak öyle böyle değil,ped falan dakikasında doluyor ve kan paç

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor