normal dogum agrısı nerede olur

0

Soru

merhaba arkadaslar ben 37 haftalık erkek bebege hamileyim 2 yıl önce kızımı dünyaya getirdim 38+0 da suyun gelmesiyle normal dogum yaptım suni sancı ile fakat bu gebeklikte çok agrılarım oluyor dogum agrısı gelirse farkedebilirmiyim endişesi var acaba ner

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor