sezaryen sonrası dikiş hakkında

0

Soru

arkadaslar ben sezaryen doğum yapalı 5 ay oldu.ama dikisimde kaşınma ve zorlayınca bazen ağrım oluyo.ama özellikle kot pantolonu gıymek ıstıyorum artık ama gıyınce dikisimde baskı hıssedıyorum bıraz agrı oluyo o yuzden denıyorum ama gıymeye cesaret edemıy

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor