sezeryan sonrası ılk regl?

0

Soru

sela kızlar... 17 gun once sezeryan ıle dogum yaptım.....ılk reglı nezaman olurum dıye dusunuyorum suanda....sızler sezeryan ıle dogum yapanlar ılk reglınızı dogumdan nekadar sonra oldunuz? mıktarı nasıldı yogunmuydu?bırde regl agrısı yasadınızmı?tesekku

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor