44 günüm hala kanamam az da olsa devam ediyor...normal mi kızlar????

0

Soru

kızlar doğum yapalı 44 gün oldu ve kanamam devam ediyor bunun yanında gecen hafta kahverengi et gibi parça da geldi..normal doğum yaptım..acaba ondan mı???bir de gusul abdestli mi sayılırım yoksa kanamamın bitmesi mi gerekli??saolun kızalr şimdiden öptüm

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor