gaz sorununuz varsa mutlaka okuyun...

0

Soru

ilk önce şöyle başlıyım arkadaşlar.bebeğim 2 ay 10 günlük. ben normal doğum yaptım. ve bebeğimin ilk doğduğundan 30. gününüe kadar kendisi rahat çıkartıyordu gazını. sonraları sıklaşmaya ve geceleri fazlasıyla huysuzlaşmaya başladı.eşimin iş arkadaşı ingi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor