minik aşkım DORUK EFEMİN DOĞUMU

0

Soru

eşimle 2007 kasım ayında evlendik.ilk 2 sene biraz birbirimizi yaşayalım sonra bebek düşünürüz dedik.ki öyle de oldu 2009 eylül de hamile olduğumu öğrendi o kadar mutluydukki anlatamam.bebek günlüğü falan aldım doldurmaya başladım.herşey güzeldi takii ram

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor