doğum sonrası ...

0

Soru

arkadaşlar ben sezeryanla doğum yaptım hani serum takmak için ele bir aparat takıyorlar ya işte o çıkarıldı fakat benim takılan o damar halen sert bir şekilde kaldı,antibiyotik iğneyi oradan hızlı ve direk bir şekilde yaptı hemşire ve o zaman çok acımışt

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor