Sezeryan sonrası ayaklarınızda ve bacaklarınızda ağrı oldu mu?

0

Soru

evet kızlar ben yere basamıyorum. aynı sorunu yaşayan var mı? sezeryan olalı nerdeyse iki ay olacak ama hala geçmedi. sizdede oldu mu böyle ağrılar?  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor