Kaşık mı? biberon mu??

0

Soru

daha önce soruldumu bilmiyorum ama bir türlü bulamadım..kızlar 3 haftalık bebişim var... anne sütünün yanı sıra rezene çayı veriyorum doktor tavsiyesi ile ama biberonlamı versem kaşıklamı kararsız kalıyorum kaşıkla veriyorum genelde.. birde aynı şekilde a

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor