bende normal dogum yaptım...

0

Soru

çok şükür kızımı kollarıma aldım.halbuki 2 sene önce bizim bebeğimiz olmıycakmış diye eşime sarılıp ağladığım dün gibi aklımda, Evlendikden 1 sene sonra dış gebelikden dolayı sol tüpüm alındı ve yapışkanlık olduğu söylendi.o günlerim kabus gibiydi,Bursa

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor