bebek odasının ısıtılması hakkında yardım.....

0

Soru

kızlar merhaba; bebeğim doğduğundan beri ufo ile ısınarak yatıyorduk. herkes yanlış yaptığımızı oda sıcaklığının en fazla 20 derece olması gerektiğini söyleyip duruyor. 3 gündür ufoyu kapatıp yatıyoruz. emzirmeye kalktığımda yakıyorum yatırdığımda yine

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor