Epidural sezeryan mı, genel anestezili sezeryan mı??????

0

Soru

Kızlar çok çok çok telaşlıyım :18: Doğumuma daha 3 ay var ama doğum korkusundan küt diye gidicem bu gidişle :) Ben normal doğumdan çok korkuyorum. Sanırım yapamıycam normal doğumu. Sezeryan fikri daha cazip geliyo niye bilmiyorum.O ağrıları sancıları yaşa

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor