doğum parası hakkında

0

Soru

merhaba arkadaşlar ben ssklıyım.doğum yapalı 55 gün oldu burdan okuduğum kadaryla 56. gün doğum parası ptt den alınabiliyormuş.ben doğum yaptıktan sonra muhasebecime doğum belgemi ve raporumu verdim.extra bir işlem yapmam gerekiyor mu? yoksa direkt gidip

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor