aylıksız izin

0

Soru

merhaba arkadaşlar.aranızda aylıksız izin alan var mı?ben öğretmenim.27 mayısta doğum yaptım ve bebeğime kendim bakmak istiyorum.okullar açılınca(1 eylülde seminerler başlıyor) ikinci döneme kadar maaşsız izin almak istiyorum.toplam 5 ay.bugün dilekçemi y

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor