ipek böceğim...baharı getirdi bana....

0

Soru

salıyı çarşambaya bağlayan 22 temmuz gecesi meleğim artık gelmeye karar verdi....ve hikayemiz başladı.... 2005 de evlendiğimde 4 sene çocuk yapmayacağım die allahıma çok büyük konuşmuştum..yarabbim ne büyük hata etmişim.... 1sene geçmişti ve ben bebe

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor