bakırköy sadi konuk eğitim ve araştırma hastanesinde sezeryan

0

Soru

merhaba kızlar 7 aylık hamileyim dr tansiyonun yüksek dedi ve şekerimde çıktı.doğumumuda sezeryan yapmak istiyorum.gittiğim doktor ayrı poliklinikte yani sadece muayene ediyo doğuma girmiyo bunun için rapor falanmı almam gerek ne yapmalıyım.Devlet hastan

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor