anne sütünü nasıl saklanırr ...

0

Soru

sütünü dondurucuda dondurup daha sonra nasıl kullandığınızı söyleyebilirmisiniz.ben sıcak suyun içinde eritiyorum.sonraki kullanımlarda her öğünde belli bir miktar ısıtıyorum fakat bazen biberonda süt kalıyor ,bebeğim hepsini tüketmiyor ,bir sonraki öğünd

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor