doğum izni

0

Soru

arkadaşlar ben şimdi 32 haftalık hamileyim ve 5 hafta daha çalışabilir raporu alıp bu iznimi doğumdan sonra kullanmak istedim fakat doktorum 37. yada 38.haftada bebeği alacağını gelişimini tamamladığını söyledi. bu durumda o 5 haftalık raporu alırsam doğu

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor