küçük devim normal dogumla oldu

0

Soru

arkadaşlar benim bebeklerim hep karnımda 3- 3.5 aylık ölüyolardı bu yüzden 2.ci bebegimi geç dogurdum 37 yaşındaydım kilo almam hamilelik boyunca normaldi ama cok sıkıntılarım vardı yürümede zorluk en cok sıkıntımdı 2 -3 aylık karnımda ama yürümede aşırı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor