doğumhaneden ameliyahaneye ve ardından enfeksiyon çok korkunçtu

0

Soru

8 cm açıklıkla normal doğuma alındım ama ıkınmam yetmedi ve bebeğimin kalp atışları yavaşlamıştı apar topar sezaryana alındım 2 gece yattık eve geldiğimde herşey normaldi.2 gün geçtikten sonra inanılmaz sancılarım ağrılarım oldu meğer enfeksiyon kapmışım.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor