adetim geçikti korkuyorum

0

Soru

merhaba herkese.9.5 aylık bebişim var. ilk 6 ay adet olmadım sonraları düzenli oluyordu bu ay 7 gün geçikti çok korkuyorum test alıp yapmaya cesaretim yok.daha küçücük yavrum. korunuyoruz da anlamadım niye.emziriyorum lütfen ondan olsun. var mı sizde de b

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor