no-frostta süt saklayan anneler bakabilir misiniz?

0

Soru

merhaba , bebeğim emmediğinde birkaç kere sütümü sağmıştım. süt saklama poşetine koydum hatta ne olur olmaz diye üzerine 2 tanede buzdolabı poşeti geçirdim sütü dolaba koydum. çok değil 15 gün sonra falan geceden çıkardım dolabın alt rafına aldım. ertesi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor