Arkadaşlar nolur tecrübelerinizi paylaşın...

0

Soru

doğum yapalı 33 gün oldu.çok tatlı bir kızım var Allaha şükür:) ama bende doğum yaptıktan 6 gün sora felan bir akşam uyurken tiitreme geldi ve anneme sarılarak beni bırakma diye ağladım,intihar etmekten ve aklımı kaybetmekten korktum.bu gece bebeğe sen b

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor