2011 E DOĞUMU GELENLER.....ben dr.la hastane arasında kaldım ....

0

Soru

a.s. Ben şu anda 15 hafta içindeyim..2. çocuğum oalcak nasipse. Geçen sene bir bebeğimi kaybettiğim için (kürtaj) doğumu yaptığım hastane ve dr. gidemedim..Bu hastanenin yada dr.mun kötü olduğu için değildi. Şimdi başka özel bir dr.gidiyorum..Gerçekten

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor