muhtesem normal dogum hikayem:)

0

Soru

iste bizim hikayemiz.........:)) 39. haftayı doldurup 40.haftaya gırerken doktorumuz 10 gun ıcınde dogum olmazsa sunı sancı verıp dogumu baslatacagız dedı ve eger acılman olmazsa sezeryan olabılır dıyede belırttı.. gunler gecıyordu ama ortada hıc bır do

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor