Ek besinler

0

Soru

merhabalar.benim bebeğim tam iki ay emdi.sonra işe başlayınca emmedi.bende sağmaya başladım.ama sütüm gelmiyor.her sağmamda 10-15cc geliyor.buda beni çok üzüyor.bebeğim 4 aylık.sadece mama yiyor.sizce artık sağmayı bırakayımmı yada ek besinlere başlayayım

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor