Bende Yazayım biraz karışık ama:)))

0

Soru

merhabalar arkadaşlar... benim doğum hikayemde biraz değişik... öncelikle ağustos 2009 da dış gebelik nedeniyle sezeryan tarzı bir ameliyat oldum. ardından iki ay sonra sümeyye'me hamile kaldım normalde eylül 2de doğum yapmam gerkiyordu. doktorumda 26

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor