Oğlumla Evdeyizz:)))))

0

Soru

bu anı yaşayacakmıyım diye kaç aydır merak ediyordum.yani doğum hikayemi yazacağım gün gelecekmiydi:sm_cool::sm_cool: işte o an:14 mart sabah 8de hastanede olmak için doktorumuzla anlaştık.ve sabah 8edoğru evden çıktık.annem ve ablamıda alarak hastaneye g

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor