Puset ?

0

Soru

2 aylık bebeğim var ve 3 gündür pusetine koyuyorum çok seviyor içinde olmayı, onda uykuya dalıyor hatta uyuyunca beşiğine koyuyorum ve ağlıyor ama pusetinde de iki büklüm duruyor. belinin altına yastık koydum, boynu bükük kalıyor, ben düzeltiyorum bebeğ

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor