15 eylülde dogum yaptım.buda benim hikayem

0

Soru

cok rahat bi hamilelik gecirdim.9 ay boyunca cok keyifli ve mutluydum.tek korkum ve sorunum dogum du.düşündükce uykularım kacıyordu.derken 37. haftaya geldik.aşırı heyecen ve korkudan benm tansiyonum yükseliyo.kalp atışlarım hızlanıyodu.buda direk bebegin

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor