Zeynep Eylül'üm geldi hoş geldi...

0

Soru

Herkese merhaba,çok ayrıntılı yazamıycam size ama dün saat 16.50 de normal doğumla kızımı kucağıma aldım.teyzeleri ile paylaşmak istedim.dikişlerim çok fazla çok oturamıyorum pc başında.ama en kısa zamanda ayrıntılı olarak yazacağım size...hihoyyythihoyyy

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor