kızlar 27,01,2009 da oğluşum geldi

0

Soru

haberi olanlar bilir 26 sında doktor kontrolüm vardı.hastaneye gittim ve herşeyin normal olduğunu söylediler.bebeğim son 1,5 aydır ters durduğu için 38 buçuk haftalıkken alırız diye bir karara vardık o gün.eve dönüm.sabah kalktığımda nişan gelmişti apar t

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor