Artık ben bir ANNEYİMMM....

0

Soru

Bu hayat boyu unutulmayacak ve insanın hayatın da yaşayabileceği bence en müthiş olaydır.Oğlum 20 gün önce geldi.Ben vaktimiz var diye rahattım ve iyi de oldu.Bilmediğin bir zaman da doğurmak çok daha iyi doktorumun verdiği tarihi beklemek zor olacaktı be

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor