Hoşgeldin dünyama,iyi ki varsın boşverdim dünyaya....

0

Soru

16 ekim 2005 hayatımın erkeğiyle tanışıyorum....14 eylül 2006 evlendik.....(delimiyim ne? asla evlenmem diyen ben daha 11 ay olmuş ne acelem var ki)..mutlu ve iki kişilik 3 yılın ardından 3. kişi için 29 eylül.....(hayırlısı diyorum)....allahım 12 ocak 20

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor