Anne sütü...

0

Soru

merhaba arkadaşlar. bugün aylık kontrolümüzü olduk bebeğim ayda 740 gr almış, boyu uzun. bebeğim sarılık olduğu için 1-2 saatte bir ve ağladıkça emziriyordum. sarılığımız geçti tamamen bu ay, çok şükür... doktorumuzun demesine göre; karnı tamamen açı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor