Eşler

0

Soru

MERHABA ARKADASLAR BENDEMİ BİSORUN VAR BİLMİYORUM.ANNEMLERDE KALIYORUM 40IM ÇIKANA KADARADA KALACAGIM. MELEK GİBİ OLAN EŞİM DEĞİŞTİ. 3 GÜNDÜR KONUŞMUYORUZ.ANEMLERİN YANINDA CAKTIRMAMAKTA CABASI. NEOLUYOR BİLMİYORUM. BABALIK SENDROMU DEDİKLERİ BUMUbilmiyor

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor