sizce sezeryanmı normalmi?

0

Soru

merhaba arkadaslar size bir sorum olacak... sezeryanmı normalmi diye düşünürken herkesten bir yorum cıkıyor...bir sorun olmazsa normal yapın diyolar çünkü normal hem ana rahmini temizliyor hemde göbek kalmıyor hemde pis kan gidiyormus fakat vajina sekli

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor